返回列表 回復 發帖
男人冇主見﹐所以先至問女人﹔跟住就鬧女人﹐講唔中你地心中想要的﹐就鬧我地冇新意。9 D7 f7 P0 Z, N( l9 Z. [- j
對不起﹐我們女人不是你們男人的小丑。[-Xos.tvboxnow.com, m3 p* G! i& c9 `$ T9 N

$ R- I* @2 t" G* u公仔箱論壇[ 本帖最後由 khoko 於 2007-3-9 03:24 PM 編輯 ]

回復第 14 帖由 matrix_gb 所發的帖子

我認同﹐但我是女人﹐所以會站在女人方面去想。  h( y$ Y, J: h
但我更認同﹐發生在男或女人的身上﹐機會率都是差唔多。
返回列表