返回列表 回復 發帖

[問題] 準備去旅行..麻煩各位介紹下~~!

細佬我25號會去沙扒灣游下水...請問各位兄弟..有冇熟悉嘎"宵夜"..有嘎話介紹下俾我!!
) S$ \! g" x  }  i' L9 J8 T公仔箱論壇* d, s7 r, {, X  ]
價錢儘量唔好太貴...咪先要走數..呵呵..講笑!!
9 I0 c9 ]5 E# e3 R7 `( M2 J& I
: ]+ s5 p7 j1 f2 N$ ?/ V8 [離度唔方便講..可以P我..我得QQ:61940250..麻煩曬!!
返回列表