返回列表 回復 發帖

[食肆地點] 試新野

今日係尖沙嘴行左成個下午,行到又攰又餓, 就隨便入左一間餐廳食野。我估間野係新開張, 因為佢地個promotion真係好抵食,食物水準都唔錯。
, U" U* r! G* T) k" C! v依家有野送可以去試下!間餐廳叫social place 公仔箱論壇) N. `- [& Q( o

/ C0 K& Y5 @& e
" S+ \, m. p" f: W  r4 @9 }
返回列表