返回列表 回復 發帖
戴好d ma!
戴眼鏡好靓   
不LA.........帶左好似未成年LO
肯定5带啦············
带啊    气质看其来好点
都不好看;
; s& D( @' [/ e1 g8 L  x* Q) V不戴Bra最好!!
! o% A& G3 l0 n2 p
% O  o# {- ?- J8 M& _& Q* Z
戴眼镜好看很多,个人见解
兩副都唔好戴,哈哈............
不带亮眼。带上呢就秀气了.....
好像不戴更哟味道
不戴比较好
wear spec better
拜託別戴
感謝~~~~!!
唔戴好啊
返回列表