返回列表 回復 發帖

太子成日受手指指.....他噶戏越来越差囖

太子成日受手指指.....有几集系皇帝面前都指手画脚,他噶戏越来越差囖
捂系距D戏差, 系剧角色需要
來來去去都只是那幾個動作
is a shame!!
I think he performs OK.  Just to make something special on the character.
我鍾意呢個設計,感覺好北方好皇親國戚
根本就係造作, D 戲一D 都唔得...
角式個人發揮, 你可以鐘意, 都可以唔鐘意.tvb now,tvbnow,bttvb5 Y& e- F) F0 O+ Y' ?
不過我覺得他演得好, 你一講他手指指, 我就記得你講邊個, 公仔箱論壇- c$ t+ l  g( u; D1 I" k7 X$ h
覺得他已經成功左. 因為個角式好深入民心.
佢選擇做呢種宮廷戲都係用手指指方法表達架, 好似向紫禁驚雷做皇帝時成日手指指向上, 而食為奴就手指指向下... lol.... 可能佢認為有權柄啲人會成日用手指表達佢地嘅肯定或者權威.  陳國邦除咗呢種手指指方法表現得唔係咁好, 其他佢確實係一個好資深嘅演員! 演技好好架!
現在的查理斯王子追得上佢,做左40幾年太子都未繼到位。
佢選擇做呢種宮廷戲都係用手指指方法表達架, 好似向紫禁驚雷做皇帝時成日手指指向上, 而食為奴就手指指向下... lol.... 可能佢認為有權柄啲人會成日用手指表達佢地嘅肯定或者權威.  陳國邦除咗呢種手指指方法表現得 ...TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。& E) T' `" L0 G  M" u1 }; V! H
大文細佬 發表於 2014-2-19 01:16 AM
5 u; B4 q7 E. y3 _" l+ Q- E* T7 I+ i+ E5 C6 U1 Z# P' X
絕對認同、讚同
太子演的還是不錯的,值得表揚...
他可以用肢体来区分以前的角色,算系甘啦
不差吧,剧情需要
唔喺咁樣,都唔似有病啊,演得算喺咁噶啦。
返回列表