萬綺雯的演技一般, 又唔夠放, 只能靠劇本配合才可發揮, 要做演技派尚需努力 .........tvb now,tvbnow,bttvb0 V9 K( h# {5 F$ ]* P9 D* x3 u
wewewebweb 發表於 2014-2-23 03:12 PM  8 o- b4 I9 E% `& b
# f3 @" W0 _0 t: d: P公仔箱論壇其實佢演咗咁多年, 演技仲停留响"殭屍"時代... 加上佢e+仲有老態, 把聲仲得人驚.. 除非佢肯演番同年齡嘅戲份喇.. 唔係好難令觀眾投入. |