好耐之前既事啦,以前精装追女仔(1987,周润发版),呀發哥扮一個角色叫爛口發,佢係戲入面就狂爆粗既,之後佢要追女仔,扮上流人士,有個人唔記得邊個同佢講你用點心黎代替粗口,之後佢就勁多鳳爪呀,蝦餃呀之類既野爆出黎,無 ...
9 `, C0 R' q6 [% q; d4 }公仔箱論壇木人仔 發表於 2014-1-30 09:35 AM  os.tvboxnow.com7 p y' \) X/ L/ z/ Z
木人仔, 你好好記性!
* @: ?" y ?/ K3 stvb now,tvbnow,bttvb
* U5 s+ |( W& d$ x公仔箱論壇係牙, 原來吾係新idea... 不過好橋吾怕舊, 最緊要受啫... 阿藤有幸演一個翻抄發哥的角色, 都算合格 |