2# pinaroo
7 R) N* c* ~/ B* Zos.tvboxnow.com公仔箱論壇$ T, V) D) |. n" P% u- \, P) s
唔好意思想一邊工作一邊留言真係易錯的. 主要講是人聲比音樂聲大.我錄歌都錄好多次啦,有時歌詞密的而又不熟,但又想唱的歌,好多時都錄一兩個鐘.錄到要走就草草完事算了.不來錄歌真係好難錄一次好的. os.tvboxnow.com/ L' @ I1 }" f1 c% w7 o
唱歌時感情要投入,最好開頭唱些自已有感覺的歌,心情代入歌詞,先感動自己才能感動別人的. |