今日去左睇 3個特攻美少年,隔離幾個姝姝仔好嘈, 係咁依嘩鬼叫, 因為主角都幾大隻, 又後生. 講返套戲 初段都幾好笑勁多笑位, 後段打鬥就麻麻地, 做做下個劇情唔知做乜, ENDING 都尚可啦.都可算係值得比錢入場睇既戲黎既~os.tvboxnow.com. Y$ @; ?! t3 ?6 Z, o+ z
os.tvboxnow.com- T, \$ \3 R% ^
1 L0 q _5 Z1 q! ^: S. JTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。[img]http://www.nakuz.com/bbs/attachments/day_130703/1307031744401c126a3ade1839.jpg[img] |