返回列表 回復 發帖
肯定的啊,越来越型啊!!
我唔覺得囉
Fresh and nature
以前從來都唔鐘意張智霖, 覺得佢太BABY FACE, 唔MAN,TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。0 I& w) u: Z9 G
但今次佢做呢個角色, 實在太型喇, 串得來有POINT, 今次真真正正覺得佢好有演技,
2 Q3 B$ O- F" b+ Gtvb now,tvbnow,bttvb尤其佢對全住吳唱K同馬國明講: there is no rules~~, 型到震
佢宜家開始花花公子感,好正
yeah!!!!!!!!!!!!!!
goodgood
cool魔角色0岩佢演
* K+ A: a$ Q4 S# |1 q: Ftvb now,tvbnow,bttvb堅型
1# 4461 公仔箱論壇; z9 A! a" k4 w) z( Q' N8 s
+ {4 g' I" b# e1 r
同意, 张智霖好有型!型 !型 !型!
睇完第三集, 幾好睇,會追看下去~~~
I don't think so
靓仔系靓仔,不过一直无论是演戏还是唱歌,都属于半红不紫的那种,得不到公司力捧也是挺郁闷的
handsome
張智霖真的很型.期待之后的发展
cool魔 - I like it!
返回列表