返回列表 回復 發帖
尤其係個D 冷好笑的打鬥 追逐, 再加上個D 冷好笑的配樂, 打中個時又叮叮噹噹咁* f  q0 k. L+ W8 S1 ~- A
真係以為睇緊粵語長片, 嚇鳩死我呀~~~
0 J' Z: N* Z9 `2 u! u

# p; l0 u% @& @; z原來是槍手
0 q2 p+ q3 T7 a: v( q# Y小托比 發表於 2013-2-1 12:57 PM
) q5 |- k* B, k% c佢係香港電視槍手
( p- Q& M  A7 p& K; L5 Atvb now,tvbnow,bttvb咁你係TVB搶手la haha
還ok
唔係咁差嘛!唔會要求咁高,新正頭開開心心算啦!
确实不怎么好看,有点粗糙
過左太公分豬肉, D劇係咁架
無記始終有人情味,久不久安排D3流劇本比D發霉同瘀血賴地友露出下。
tbb係甘上下架啦
一向都係咁架啦
tvb奇蹟
我覺得主角色帶唔起套劇.
連燒串炮竹都用特技,同政府申請串嚟拍戲都要慳,死未?
TVB真係越黎越是是但但
剧场的设计真的是扣扣齐齐
故事不合情理, 純以熱鬧為賣㸃, 毫無誠意可言!
返回列表