返回列表 回復 發帖
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
單睇個鼻系覺得唔自然,不過整體來睇個面部五官都OK。
蝙蝠俠裡面,有個角色叫企鵝...
+ d$ X; \  L7 m$ o4 A2 etvb now,tvbnow,bttvb  x/ Z2 u! ]( e

9 s# }4 h- c$ s公仔箱論壇
6 j3 _; O7 N4 i7 V, s& @+ ros.tvboxnow.com
so fake
我稔應該無整過,佢個鼻都幾好睇吓,只不過係高咗小小,因為東方人一般個鼻很小這麼高,係天生啲她亦沒有辦法吖!
和之前比起来蛮高的。。。。
I think she had done special makeup on her nose.
返回列表