返回列表 回復 發帖
攪吓笑姐.
i dun think so, but even bad towards them, not a big problem
Seriously i can't stand that character..
只係反映出事實的現象,何來醜化??
( W! O4 ]3 D, q! F$ I8 s2 @os.tvboxnow.com如果你地覺得醜,咁都好彩,起碼你地仲知咩叫醜.....
6 o* X# t- f4 X, aos.tvboxnow.comhim855 發表於 2013-1-7 07:06 PM
公仔箱論壇6 E7 m, Z3 @" @4 j( |. F1 t3 e
tvb now,tvbnow,bttvb3 @$ Z1 j3 f2 D( V
totally agree
美化咗添!
香港做的剧都这样...
沒有醜化
虽然系事实,但有的地方太夸张啦,譬如公交车上扔着满地瓜壳....
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
GOOD SEE!!!!!!
只係反映返香港社會既實況
沒有醜化
唔知
有点夸张式的演绎方式,但是不算丑化
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
返回列表