返回列表 回復 發帖
vry nice...
区依加D戏够料攞啦~
野火燒不盡 ! 春風吹又生 !
支持!!! 好好演技....
支持彭三順+1
好好地不行~~~~% z1 l6 s! c5 e* c
支持彭三順
支持,我覺得他最好
甘多個最好系三順,應該攞獎。
彭三順, yes, he deserves to win Best supporting actor
我都覺得佢做得幾好,support
的確很好,支持!
佢的確做的很不錯
( n! v3 \1 F' p3 U/ I公仔箱論壇支持彭三順
支持支持!!
似乎彭三顺比李莲英还出位.公仔箱論壇- Y; |% {8 M4 c- I# _
牙擦蘇 發表於 2012-12-16 02:17 PM
是的
無三順會失色,打不死三順
返回列表