返回列表 回復 發帖
他是皇帝
; \2 w: g$ h  k2 t, a( aos.tvboxnow.com想說什麼就什麼
/ q7 {4 z  }2 L1 ~8 ?0 ^7 `# e你能耐他什麼何tvb now,tvbnow,bttvb2 T# B* d; E# y+ d2 {4 P2 y4 `9 N
哈哈
小朋友小錯.
小皇帝还小,出错一点点可以接受啦!!!
need a scree shot:P
ha...ha...quality control issue.
圣人都可能犯错吧!
呢個皇上真係冇威嚴
哎呀。。无所谓啦。。。将将就就啦
无伤大雅嘅,是但啦
返回列表