返回列表 回復 發帖
假太监就有意思了
D太监一D都唔似太监
各个大男人去演太监 觉得太恶心了
21世纪的太监,系咁架啦。。。
一點都不像太監
赞同啊7 u6 t* ^% G$ p0 G5 s  d: O2 @4 ?
一点娘娘腔都没有咧os.tvboxnow.com4 {# j- U' z5 Y  f/ F- m: h& d) Q. K
真不敢相信太监是那样啊
; g7 z$ o* i0 ~' q3 l. c公仔箱論壇哈哈
totally agree .. 真的一點都不像太監
一开始的时候,全部都很像太监~可是做久了,就只有彭三順一个人像而已~tvb now,tvbnow,bttvb( L1 i7 n  H7 O2 D, D0 z
包括李连英,一点都不像~尤其是安得海,完全没有太监的感觉
真係得三順最似樣
彭三順呢個角色就真是太監,其餘果D就。。。。。
我非常同意。。好些演的不好
本人活了數十年,從未遇過真太監。人妖有之,同性戀有之,變性人有之,太監嗎...各位竟然知道真太監要嗲聲嗲氣,果然博古通今。欽敬,欽敬。
good show anyway
冇所謂啦.
自然d好
/ R  v& n! ^+ o+ x$ C0 ]唔系個個都有魯振順嘅聲線。
返回列表