返回列表 回復 發帖
i love him woh..
這好齋睇哩個已經好夠了
3 z" ~9 c7 G9 l8 J% ?公仔箱論壇黎耀祥+米雪+陳國邦
无论如何还是会看的~
同意,來來去去都係果幾個人
質素一天比一天差,好難追看.
要留住大牌明星嘛
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
应该上紧来架啦··黄智雯都唔错·····
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
tvb系一间公司,所有野都系为做赚钱,随便稳个蛋散做主角,边有人气,点做广告。
無計, 黃智賢係好例子 1# dickeylok
呢班都已經叫實力派! 可想而知, 二三綫D 演技....
: ^# K2 g  _! O, @/ c, f) S& N公仔箱論壇不過無綫實有人睇!!
0 o" u! w, [6 W* ltvb now,tvbnow,bttvb
+ R$ c! K+ e- L  A& U1 W- H最好快D 有多D 真係好的電視台同佢fight 吓LA
TVB人材呀
8 s0 K% b; @8 x5 S7 k% bos.tvboxnow.com擺明就係冇........too bad
黎耀祥 好睇啊!!!!!!!!!!!
係冇,國內機會太多
返回列表