返回列表 回復 發帖
成套戲係得佢最好睇,我諗如果冇佢,呢套野真係冇人睇喇
he is my idol brilliant
他做的角色很真實  但又不會給人一種厭悪感
最精彩就係三姨太對住佢跳辣身舞嗰段, 幾廿歲人, 我都鄧佢面紅, 唔知佢忍笑忍到NG左幾多次呢公仔箱論壇" x" Y5 g+ k& Y2 |- H& L
hksverige 發表於 2012-10-25 10:15 PM
公仔箱論壇$ [" S2 |4 T) b2 q" X, w
100% agree!!!!!!!!
其實松哥果家人無乜點... 松哥同馬明都算幾好人添... 點解結局要搞到家破人忙(睇雜誌話死得既死, 走得既走)?   T_T
听讲话..迟D仲有个5姨太JJ ..tvb now,tvbnow,bttvb" Q4 Z/ \' E4 u  r
松哥真系顶唔顶得顺啊..!!??
佢d戲都幾好睇 , 幾入型入格
佢D戲不嬲都OK~
he is super star!Very good in mental presentation for the role.
of course la!
我覺得佢都幾忍得笑~~
非常專業的演員公仔箱論壇1 H5 z2 J0 M$ S/ X
一定要追睇!!
我認同,很好
真掂~!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
返回列表