返回列表 回復 發帖
我都唔鍾意佢.
tvb now,tvbnow,bttvb: y: T) Q7 i6 J2 ~! O4 t4 _/ A: d# n
tvb now,tvbnow,bttvb- ^! T9 B8 e6 J6 |3 N, E
你是不是讲她穿侍应制服的时候呢?p
1 q. j3 v: B  z9 W3 f$ Y9 FSerenity 發表於 2012-10-2 01:57 PM
os.tvboxnow.com7 {1 z* w4 H% A2 Z
制服诱惑?讲真同日本果d比只算一般
你覺得佢黑人憎  = 佢做得好
cuz 黄智贤 act very good er
是的,非常乞人憎
黄智贤演的很好呀,潘sir确实让人憎!
好突然变佐衰人...,虽然原来都是
我覺得佢真係好邪惡。喺呢部電視劇剩係鍾意林峯。
tvb呢地绿叶演员实力不弱的
看到第28集,潘SIR才是奸的.
呀sir係咁架啦, 我反而覺得佢演得幾成功
一个普通人,能够将一个角色演得咁黑人憎,真系不得不佩服他的演技啊
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
黃生一直是二、三線演員,這套劇裡的演技真的不錯
一般啦........................
返回列表