返回列表 回復 發帖
我都唔鍾意佢.
' i# Q2 ~  F* H' ~

/ }% K9 B' B, X) g6 }- |# l你是不是讲她穿侍应制服的时候呢?p
& q* J( [% m+ b公仔箱論壇Serenity 發表於 2012-10-2 01:57 PM
公仔箱論壇1 k2 C7 F3 g9 P) j7 Y0 a' }0 ?
制服诱惑?讲真同日本果d比只算一般
你覺得佢黑人憎  = 佢做得好
cuz 黄智贤 act very good er
是的,非常乞人憎
黄智贤演的很好呀,潘sir确实让人憎!
好突然变佐衰人...,虽然原来都是
我覺得佢真係好邪惡。喺呢部電視劇剩係鍾意林峯。
tvb呢地绿叶演员实力不弱的
看到第28集,潘SIR才是奸的.
呀sir係咁架啦, 我反而覺得佢演得幾成功
一个普通人,能够将一个角色演得咁黑人憎,真系不得不佩服他的演技啊
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
黃生一直是二、三線演員,這套劇裡的演技真的不錯
一般啦........................
返回列表