返回列表 回復 發帖

[討論] 请问有无广州地区的朋友仔吗?一起交流下啊

我系广州地区的,但就系好少公仔论坛的粉丝们。。。。。有的话可以讲句野啊。。。。唔该晒?
哈哈。。。我是番禺的
广州有咩好场呀?
要有女生先好一起交流啊
广州一啲城中村有好料
我系广州架,学生妹正
我系广州架,学生妹正os.tvboxnow.com5 b* j; `$ a$ @- E9 r# R
天语W700 發表於 2012-7-29 05:41 PM
# y& \  W! F, M4 v公仔箱論壇
, v' m' V9 M$ z4 T/ p$ Y5 y( `公仔箱論壇咩位置啊?我都系广州嘅
佛山同广州好近接
番禺的
广东地区交流
4 W  l3 m, `9 dhttp://www.#angnabar.org/?fromuser=youtooo; ?  ~) W* M9 `) P: B' I

9 N3 J: h0 H  r3 u, m公仔箱論壇#=s
广州没qt场吧。佛山新兴好多。你可以去试试
南海都唔少
三水最好,新悦酒店好。
三水新悦酒店有几好?
三水最好,新悦酒店好。
$ R- R  i# Q- h! Ntvb now,tvbnow,bttvb儒医 發表於 2012-9-4 01:01 AM
三水新悦定君悦酒店啊?
返回列表