返回列表 回復 發帖
反而印象最深刻係ED209
呢套野,真係佢唔重拍都唔記得了
咦,造型不錯
小時候就很喜歡這個警察。。。
thanks for sharing
like ironman
好期待ROBOCOP,他是我兒是的偶像、守護神...) D1 x3 f7 J2 M1 [- u. t
希望新一輯不要令我失望。
返回列表