原帖由 小☆天使 於 2007-12-5 04:16 發表 
$ G5 J" W8 r X: h我就覺得佢唔靚啦...你地呢?! 我其實唔多鐘意佢...因為...我第一次見佢過陣時...唔夠30秒...佢係我面前同我哥講 "wah..! 佢係你個妹黎嫁?!?!? 我仲意為佢係你家姐tim..!!!" >__>"兜口兜臉話我樣老 =____="加上佢個 ... $ ~: ?6 b! {( `5 @2 X- Q公仔箱論壇tvb now,tvbnow,bttvb+ E" N- s& S$ D+ B6 b) t
最讨厌兜口兜臉给人说自己老:024: 。。我觉得她有点胖 |