返回列表 回復 發帖

有幾多男仔 覺得/知道 自己做左 觀音兵/無乜可能有結果,但係又願意做下去,等下去??

多選投票: ( 最多可選 12 項 ), 共有 11 人參與投票
12.50% (2)
12.50% (2)
0.00% (0)
18.75% (3)
18.75% (3)
37.50% (6)
0.00% (0)
0.00% (0)
0.00% (0)
0.00% (0)
0.00% (0)
0.00% (0)
您所在的用戶組沒有投票權限
如題...公仔箱論壇% ]7 |9 ?$ B2 ?, w
os.tvboxnow.com) q$ ?. w" u5 t  K, x
[ 本帖最後由 C-Yeah=ON= 於 2007-11-30 04:12 AM 編輯 ]
i might 公仔箱論壇$ Y) P& P! u/ ]8 A6 t: q, W4 f& a/ o
tvb now,tvbnow,bttvb; ?9 p9 V4 o; F. F$ `4 {
我係仔~~不过~通常中意嘅人都唔中意观音兵呢味嘢过喎......
唔好放棄呀!!!
盡早離場:onion31:
never been one.
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
返回列表