返回列表 回復 發帖

黄妙珠赢了呀~~~!!!!

好感动呀~~他的精神和耐力~~我佩服得五体头地呀~~ 公仔箱論壇# }; o8 w7 b  g: I
我们都为你而光荣~~~~:014: :014:
haha...yeah...for 18 years din win the woman single d...
YOUR REPLYs IS MY ENERGY TO POST MORE N MORE NEW POST!!!!!!!
原帖由 hyden 於 2007-11-25 03:36 PM 發表 os.tvboxnow.com7 U/ c# m6 K5 y
haha...yeah...for 18 years din win the woman single d...
8 ~3 g, E/ M3 m4 d2 @tvb now,tvbnow,bttvbHAHA~~现在已是我们奥运的希望了呀~~!!
6 F9 |+ {' G. N" |+ e/ _在创记录吧~~!!!
ya... she is our hope for our women team ar....:014: :014:
hooray....hooray....
* c5 m% Q$ r! fmalaysia boleh!!
返回列表