返回列表 回復 發帖
我以為睇戲先會有啫...:@
" ~0 v2 ~: ]9 v6 h( A; w- ]9 N有冇搞錯呀...:@
! O4 l2 ?: t) i% g我希望食咗果d人會不舉同比天收呀...:@

广东人~~~

你讨厌什么物种,就可以告诉广东人那个物种好吃,这样该物种就会灭绝……
好恶心~报上焦点访谈吧,自然有人去修理他们!
holy shxt!!!! 見到d人食人好似食田雞咁,超核凸呀!!!
  O. B: T# v9 PTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。
4 z; L; n1 G3 q8 {六十幾歲仲可以一晚一次係因為個阿伯咸濕即,同食呢d"野"有咩關係0Y. 變-----態------
chi sin ka!!!!!!!!!!! 公仔箱論壇2 P5 N% K- x# V' `3 W& J' B4 k0 G
many food to eat in the world..i dont know why should eat baby...tvb now,tvbnow,bttvb; `. d. _5 o9 B
i hope they will deserve what they did !!!
雖然以前系睇過,家陣睇番仍然系好核突~
太没有人性了,人吃动物肉都已是罪过,何况是同类,死后必下地狱!!!
太残忍了每他也能吃的下!
吃呢d人 不得好死,最好俾 佢同類吃番
禽兽啊

好残忍,

怎可以吃自己同类啊,变态!!!!
太變態了吧!!!
( o' V5 X& x! TTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。好噁心.....完全不明白怎麼吃得下去??!!!!X(
wa....唔係嘛.....咁變態!
这是日本的啊~垃圾啊~怎么说是广东的啊~垃圾啊~
我看了快受不了了:-O :-O :-O
返回列表