返回列表 回復 發帖
he's good
羅仲謙好鬼型!!!
So so only. Not impressed.
以为有女角bikini看
都勁o架。
香港先生出来,基本都系大只仔啦,身型肯定够劲
香港先生出来,基本都系大只仔啦,身型肯定够劲
( V1 g& O& Q6 B# f4 N9 S公仔箱論壇kimgundam 發表於 2012-2-27 04:44 PM
係咩佢係香港先生出嚟o架?哎呀!你唔講都唔知添。
very 勁 ga!!!
哇!好鬼死勁呀! 不過個LOOK太YOUNG
碎料黎架料xdd
I like the first one
看過港台的功夫傳奇, 覺得李嘉的比較好' `+ |" y2 Z1 L7 _
9 ]9 ?  ]6 I& s+ ?0 s; F4 V上次羅仲謙也說過李嘉比較厲害- i% a4 j& R& D0 [& A

5 u5 ^& F+ a  E+ G8 x4 Dtvb now,tvbnow,bttvb嗯 同意同意
是不错的
一般一般!
套劇重點唔係佢D身材
返回列表