有否更多資料,我也要去湊湊熱鬧.若然有緣遇上你,可以飲杯咖啡食件餅.不過攪基就不要預我.哈哈哈!tvb now,tvbnow,bttvb5 V" t* j5 q0 z4 c
my40 發表於 2012-2-27 01:45 PM  ) K+ i* S- z) v) [8 d
tvb now,tvbnow,bttvb4 O1 y d: |. h' M0 n/ @- e7 m
Sorry I miss you this time, I will look for you next year and you better pay the coffee. Hahaha. |