返回列表 回復 發帖
我覺得佢算系個好男人,顧家又有責任感。現實真系好難找,如果有都系別人的老公
laughing is so nice in the drama. 現實 hard to find. 做戏 only.
佢有目的先對人咁好炸=.=
/ }  g$ m  Y( O4 y  h# l/ h/ w) z$ byimmh2011 發表於 2012-1-27 11:14 AM
3 e  ?$ }3 S5 U0 Dtvb now,tvbnow,bttvb
$ {2 S8 I; k5 I) b' s0 V我都覺得(佢有目的先對人咁好炸=.=)agree agree
7 |7 Q* ~$ B  T# Jos.tvboxnow.com而佢幫大丁所有投資都係有利可圖,Nothing to lose!
劇本咁寫都無法噶!
富豪中的好人
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
返回列表