返回列表 回復 發帖
明知佢只係做戲, 但真係想車巴佢, 所以好成功! 十卜十卜!!!
明知佢只係做戲, 但真係想車巴佢, 所以好成功! 十卜十卜!!!公仔箱論壇& B  }- Q( ]* D3 u; C; j
cryingbomb 發表於 2012-2-12 05:32 PM
公仔箱論壇) e, W8 P% S( {
公仔箱論壇. l+ w6 ^& A/ P$ V' u
非常同意~
舉手投足都成個八婆咁,好入戲.
似以前黄韻詩做執到寶一樣,講野有聲尾.
看来观众更入戏点,不过这种人很多个,很真实
很好.........
5# apes_hk , K' N7 G. O  z6 y* X. p
超级同意啊~
本人是蛮大突破的..SUPPORT!!!!
好耐之前就支持黃智雯啦我
演技越黎越有進步~
做得幾好呀
返回列表