返回列表 回復 發帖
是的, 同意, 尤其是最後大結局更有感受.
3 [0 o" _7 j/ U' _thomsonng 發表於 2012-1-2 11:54 PM
$ S  @+ K. P& V8 n  _# Fos.tvboxnow.com
. ~% V9 p9 `$ ^4 G" g7 fos.tvboxnow.com她的演技進步了不少,而且最後那一幕很有感覺7 W5 D7 r9 h8 O+ V( F& H/ H
由心底替牛奶糖感到傷心
覺得佢有啲可惜,樣就唔錯,但就唔係下苦功去學戲囉,所以大紅唔起都總有佢嘅原因嘅。
可能是太少拍戏,没什么感情
返回列表