返回列表 回復 發帖
唔覺得
我都係咁追依套劇
it is good i think
真係唔多覺囉..
故事還不錯!好過D低B劇!
超级好看
好睇唔多覺, 不過好過冇啦...
do not watch again
66# lcw28 公仔箱論壇9 u8 G- k  _. ^0 U0 o
其實問題係故事至真...
都不错。
我觉得剧情唔错, 好過天與地, 我想要看结尾
全家都追緊
not too bad
比天與地吸引
本帖最後由 赤溪砂瀑 於 2011-12-29 12:03 AM 編輯
9 Y: S" p4 I0 ^& G) j4 X9 o3 ]2 Q公仔箱論壇3 O$ k* Z) ]9 Y5 h
如果把董國馨的狠毒和佟本善的報復手段寫得仔細一點、徐家再禍不單行一點、佟本善和徐芯再曖昧一點、原醫生再委屈一點... 這套連續劇會更好看
* b/ ^3 m! a# z6 Q6 B; J2 o題材和故事流程OK,但可以更好
返回列表