返回列表 回復 發帖
剛看完第一和第二集,覺得這套戲很有追看的價值。
$ U$ I0 h! Z0 s9 K% b( |* ?  m公仔箱論壇
  q& y( k+ o  \' l" S公仔箱論壇現在等着看第三集和第四集。大家也支持下,真的拍的非常好。
好鐘意 ...............:)
才出了10集
鐘意
不错,演员演的角色很入道
好像不能專心的看, 劇情用好多好多不同戲的橋段結合成, 再又加上選舉......暈暈地~
一般喇
相比其他tvb的劇集,這套算是不錯
$ ^( d  ^6 V3 F" u6 C至少劇情有新意~~
可能有 d 另類, 有 d 悶
睇左第一集就冇睇喇...冇時間睇
I love it
very nice
題材新穎!十卜
我都幾鐘意這套戲,題材新穎
ok 還可以的
返回列表