返回列表 回復 發帖
梗係有蛋先啦~~~
2 t/ j( c% l, H% ^; ~1 w, Fos.tvboxnow.com係幾千萬年前已經有蛋(恐龍蛋)既出現~~
- c% _: W) I  F: h: a$ m& a3 Z# fos.tvboxnow.com但係都仲未有雞進化出黎~~
鷄蛋 6 a9 d1 k, B/ \
一定是先有鷄才有蛋
i wan 2 noe..ppl had tell me the answer b4 but i 4get oledi...:onion18:
chickden

I DONT KOWN

:onion03:
鸡蛋吧!哈哈
maybe係雞掛
:onion03:
????TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。9 H: i- O+ W, v& x4 ]1 k# f' R
wondering

回復 #1 如來彿祖 的帖子

eggg first
我唔知道。。。。蛋呱,像齐天大圣孙悟空甘爆出来呱。。。:019:
thanks
thx u!!
返回列表