返回列表 回復 發帖
唔明点解话佢係大热,真係唔明
i dun like her
6 X1 }& g% L6 p- Eos.tvboxnow.combut she have a lot of improvement~
唔會呀!! 胡杏兒都話受歡迎呀!!
認同樓主
not as good as before.
我覺得胡杏兒係好差...
我覺得胡杏兒好奸
每次睇親囧兒都成個囧樣, 三色台d野唔可信!!!
對,見到囧兒就唔開胃了
另一個胡又係(定欣),演技又唔係好樣又唔靚
2 }9 c$ Q+ f6 Z2 t% `( v; e
' c$ y( h6 }/ M4 x+ G唔知點解成日劇集有佢份
, j: o1 q; s) M公仔箱論壇, }- \4 S6 t- V
相反演技好又靚就唔多劇集拍
唔係掛
純粹從演技和角色考慮,她是我最不喜歡的演員之一~
she looks ugly
我幾中意佢.
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
返回列表