返回列表 回復 發帖

越看越吐血~

奴婢称呼专门侍候的妃子不应该是X妃娘娘或皇后娘娘吗?tvb now,tvbnow,bttvb0 g: b2 d' `  g! V" j
TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。& {8 i, C8 g. p- u. {& [* {6 q9 e
怎么会直接称呼“主子”呢?
哇哈哈
1

評分次數

時代錯亂?os.tvboxnow.com) x7 S) H9 I6 u2 d- ?0 N& a% F
應該是說自己所伺候的對象稱:主子
0 m; F6 J- z2 I9 h  C不認識的或不是主要所伺候的對像稱xx娘娘
aiks... abit sien this series!!
十分同意!!!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
個個都叫奴婢真唔明?
叫得出就算,全無高底身份、地位之分。博大霧!
i agree !!!!!
胡杏兒係差左dd
唔好浪費時間
i agree !!!!!
呢套劇真係有好多問題。 睇埋步步驚心更加唔想睇。
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
叫得出就算,哈哈。
返回列表