返回列表 回復 發帖
張可頤
1# joou 弱弱地講一句:我更中意第一部的蒙嘉慧
兩個都演得好。
我觉得那么专业的角色,张可颐比较适合。tvb now,tvbnow,bttvb& h2 Q9 v5 Q) l% t+ e: Y' P8 M( [
而且也证明她确实诠释得很好。
我鍾意啊佘
i like 張可頤 more
雖然我鍾意阿佘多D,但因為阿佘無拍,唔知會點,所以唔好比較……
如果男主角係黎耀祥的話,我會pefer张可颐
我投張可頤一票os.tvboxnow.com: r; `. `& S2 p
其實我不是很喜歡張可頤
+ ]+ d0 V  F! w9 a5 O) S  ktvb now,tvbnow,bttvb但因為這部劇對她有了喜歡的感覺啦
阿佘
其實= =我覺得兩個都演得唔錯..
# m9 _( \* C6 Z. \% S$ A) a; C6 Y公仔箱論壇不過我個人中意张可颐...= =
我鍾意啊佘
我喜歡阿佘
吖佘
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
返回列表