返回列表 回復 發帖
boby有杀气!
) v+ k; ^" g/ H3 _公仔箱論壇
both is great. hard to vote it.
歐陽震華之前的兩集都很好看很好笑。。。
歐陽震華,深入我心os.tvboxnow.com3 F- D) s0 c1 D0 x' M7 a5 {
glay0803 發表於 2011-10-23 05:07 AM
& D# o$ B+ V/ y
, ^  l0 z7 W* w! f% ^( F2 Nos.tvboxnow.comMe too.  He got my vote!
比較喜歡歐陽震華,bobby仔。
both of them also good but can only choose one
比較喜歡歐陽震華
中意BOBBY多D :)
黎耀祥!!!!
黎耀祥也不错,但我更喜欢Bobby
I think both of them are great too~~~  Very difficult to compare! (But I choose Bobby at the end ^^)
都钟意。。。。。
Me too 比較喜歡歐陽震華
喜歡歐陽震華 , more funny
可能先入為主的原因,我喜歡歐陽震華~~
返回列表