返回列表 回復 發帖
我覺得祥仔做得幾好呀!' V5 M" z' j5 H  F% s2 K
不過可能歐陽震華係第1、2輯做主角……
$ s  V+ `+ _/ i8 D' ]TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。所以大家都覺得歐陽震華做得好呀!
bobby最适合演法证先锋了
祥哥
两個都唔鍾意....
歐陽震華 饰演这个角色比较好看
both great love them
we like 歐陽震華.  he was in my heart.
黎耀祥不错
Bobby!
bobby~
點睇都係BOBBY好架啦
歐陽震華演會自然D,黎耀祥演就好像很cool。
Bobby V.S. 法證 forever公仔箱論壇: \" X: G, l( V2 D' {" H: ?
唔係黎生做得差 而係佢本身根本都唔襯做呢種角色
歐陽震華
歐陽震華的法証角色已經深入民心了好多年。
2 K6 A- a9 n3 n: [, v黎燿祥也不是演得不好,只是這第三輯的編劇製作組都較前遜色了不少。
返回列表