返回列表 回復 發帖
我睇個結局,真係好佩服無線的編劇~公仔箱論壇/ w( b0 J) `0 {7 A9 d: Q" K4 ~
原來佢地唔係用個腦去諗野架~
, O% ^4 V1 M7 c! k5 y* l, L6 P/ ]公仔箱論壇勁多位係接唔到,完全的荒謬絕論!
我觉得好要深度!!
看到最后一集,我整个人都斯巴达了!
返回列表