五米跌落黎都死左,,,我冇野講--
! Q3 c! Q6 @% Y$ K3 N公仔箱論壇chap文 發表於 2011-9-9 11:33 PM  . i. j; h# R7 Dos.tvboxnow.com呢個仲冇乜野。。5米跌落去真係可能會死,就算一米都係會死。。只係睇你點跌嗻。。os.tvboxnow.com( D8 [1 ]- L- H4 {, k% y4 B
4 n8 G% _; N* rtvb now,tvbnow,bttvb最冇邏輯既係,子彈打入心口度,就算唔打入心臟,都係會打入肺部,唔及時醫治都係會氣胸而死。。
$ j+ { Y+ o% A0 S公仔箱論壇可可中彈跌入水甘耐,果陣時又冇醫生,甘都唔死得,就真係好野。。 |