返回列表 回復 發帖
学警狙击 is better,但都是最想看 laughing
潜行狙击好睇D。个人认为
潜行狙击好看
相对学警好睇D~
都还好啦!!各有千秋!!!
学警狙击
both not good la
我覺得潛行放係930播已經算係保障到兒童不宜; a- r* I- `! y
因為大多數既香港人都覺得9點之後d小童都會訓.
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
学警比较有味道
both oK
潜行狙击好看
: S+ |" n, e$ C1 m: y' ^& d1 V: ^公仔箱論壇但最近的戲確實都虎頭蛇尾的) N; l4 K9 d2 q6 `4 o1 @5 j
好失望
学警狙击 of course.  潜行狙击 the story is weak, and the casting not as great.
學警比較好看。Ron is best!!!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
返回列表