返回列表 回復 發帖
唔係點叫師奶劇啊,你估係竊聽2入面過d"高性能,軍用"咩...................大家會睇唔明架
我係.....警察.....4 I) G. e6 S& T$ e' n  `+ P
有邊個知呀..
哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~
唔係點叫師奶劇啊,你估係竊聽2入面過d"高性能,軍用"咩...................大家會睇唔明架+ L8 I1 ~! k, j  E8 [& F
a1166153 發表於 2011-8-22 02:21 AM
公仔箱論壇# H" Q& D% W+ Y

$ i! k3 l9 u5 Z6 QTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。On second thought, those tiny one (or phone bug, if it exist at all) is one way communication only.
My God!!真系顶唔住
然道现在又流行复古所以TXB才用此东西?
agree 真是底他死, 哈哈
这场戏真是好笑 !
  _( p. ?# y: [6 J原来警察的仪器酱落后 !
系咯。。咁都得喔。。。用个咁大geh野来当通讯器
蘇星柏也是卧底...........公仔箱論壇  J* Z4 E" C, V* q+ o
thats impossible cuz the relatonship is in a muck
看到時候真的傻眼...應該要多參考 24~ haha...
walao.. haha.. its too big ok.. @@
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
求其比舊野佢就當係嫁啦
都唔知邊個係真正的卧底,都五知点睇~
返回列表