返回列表 回復 發帖
有SO型D WORR
超型仔loo
唔係太差既!都幾好啊
em u are right
都ok。我几中意佢
由於佢ge角色個腳係跌ge關係,公仔箱論壇) I# i' Q- ?# C" [' S. ~
所以佢ge外型上有落泊ge味道
个人觉得他的造型还满帅的~
; l$ Q5 }! _/ }1 f7 ttvb now,tvbnow,bttvb
OK咁~~ 差左DD~~
I hate bosco, eat my hang yee !
还可以接受
还是相当地帅啊
都几好看
Beard is not good , I think .
都唔错噶,演技都几得
he is good
返回列表