返回列表 回復 發帖
原帖由 black_jack 於 2007-9-21 08:44 PM 發表 公仔箱論壇$ v/ @. G5 _, E
like shark= =
3 G9 v) F" f; {! B0 A2 J1 S
我也觉得是..
% J5 a# B4 C# b& cos.tvboxnow.com真的蛮大只的..
这鱼真的太大了!怪不得吃人!!
y? y?公仔箱論壇# R0 ~5 x3 l& ]
y eat it???
ya is type of shark ...seldom attack ppl de...eat fungus i think
that's so big
thanks for sharing
o佢仲大件過d人喎,唔怪之得d人比佢食咗啦...
恐怖!
thanks
假的吧.不太相信.
thanks~~

回復 #1 zactlion1899 的帖子

wow.. da fish is so big..
平凡的人希望,天才的人创造。
是鯨鯊
WAH SO BIG
好細隻眼.
返回列表