返回列表 回復 發帖
唔知大家有冇同感呢?唔使永远都系主角呢边赢....同埋个人比较like乔宝宝..哈~. B' c9 \7 \$ _
x2000x 發表於 2011-7-11 10:03 PM
os.tvboxnow.com! H  A  h2 m4 m3 O( L

' R# T. c! y2 Jos.tvboxnow.com
( X) y8 E+ Z2 v; G公仔箱論壇yea...agree~~~~
陪審團呢幕真係學到嘢
10# hongkongbt os.tvboxnow.com) I1 n  \) u* B( ^6 W: Z: w
totally agree!
原来陪审团甘构成的。。。
I actually learnt a lot from these episodes.
非常不错,我很喜欢真相,感觉跟tvb之前的剧集不一样,有新鲜感,有突破,可观性强
幸好陪审团够精明,不然就有无辜的人白白受罪
唔错,我钟意睇,呵呵
看了这个才知道什么是陪审团...
圆满噶结局唔好咩~~~
非常赞同阿~~~~ 幸好陪审团够精明
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
the judge guys act very well as normal.
如此好剧,值得一看!陪审团也演的如此出彩!支持!
陪審團呢單案,都有嘢學到嘅。
返回列表