返回列表 回復 發帖
都系陈展鹏多D啦呵呵
陈展鹏 ~~型
黄浩然
good tq
1

評分次數

陈展鹏同杨怡!!!
祥仔好..但戲份小....公仔箱論壇+ t- W; O# e6 Q9 b
其實佢做得好
陈展鹏的演技最让我眼前一亮,
2 e' b: @+ N1 i/ Z  k' a( x- I公仔箱論壇加上他剧里的角色讨好,
. z: h5 Q. ?' {# j  \" Wos.tvboxnow.com+这套剧的剧情很吸引# i$ u6 T: }9 Y! {) ^% ~" _
TVB今年终于有一套剧让我每天都准时收看
呢齣戲, 陈展鹏做得 ok wor !
想当年在atv的僵尸3里的天逸先生终于火了
我也撐 阮兆祥
/ J% X- X0 j' N8 [TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。很搞笑啊
呵呵,睇杨怡
阮兆祥
呵呵,睇杨怡
不啼好。
唔錯唔錯 我投左啦
返回列表