返回列表 回復 發帖
陳展鵬個樣可忠可奸,所以我都支持用多D唔同既男主角,起碼唔使來來去去都係個幾個小生呀os.tvboxnow.com# A* U; c/ E9 D
其實之前陳豪都係做奸角出位啦公仔箱論壇# g* H7 f9 y  y+ A9 K  G- X5 L
add oil 陈展鹏! 10 port!
1

評分次數

同楼主意见一致!
演技已越趋成熟,只是觉得投入的感情还不够强,对于他能否接到更多更好的角色,我是抱观望态度
加油
1

評分次數

  • devil2007

今日睇咗第三集,陳展鵬表現確實唔錯,希望得到廣泛認同!
i think 展鵬's performance is quite outstanding, not bad indeed, add oil, keep going, SUPPORT SUPPORT!!!
i like him too!! support
係...佢的確係成日都做奸角..... 但我都見過佢做忠  仲做得好好tim...
絕對支持用多D唔同既男主角9 J! U8 H% E2 I: J: U
# X4 F9 [8 @2 u$ b0 q4 Z! [0 C
最好多点新面孔
ths for sharing
1

評分次數

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
演技不错
嗯, 絕對支持有新類型既男(或女)主角
support support!!! add oil!
1

評分次數

返回列表