返回列表 回復 發帖
陳錦鴻演技太跨了!
无咗以前既,,,,
一直都唔喺咁鍾意~
18楼o既牛牛
i agree witht he opinion
陳錦鴻有好幾年都係演呢類角色...都唔討好, 係咪叫佢做....唉.....想唔like佢都唔得
陳錦鴻係有d火滾~
兩個男主角都唔係好 LIKE 佢地 .......... 失敗. F1 ]" Q- v1 Z% m) x
仲要加個 "唔唱K" .......... 失敗中既失敗os.tvboxnow.com9 f& M8 m  ~: W1 }. V+ }
os.tvboxnow.com) {! }% l0 I% M! G
superit_P 發表於 2011-6-21 01:51 PM
公仔箱論壇. F' x9 P" A$ Z1 W
8 M" T3 U  t2 c  a) ]( [) v

2 d$ M  f# G' ntvb now,tvbnow,bttvb絕對讚同
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
都OK啦
系火滾过头了,最近几集收晒火
ths for sharing
ths for sharing
His acting is fake and a bit over
he is a senior tvb actor
本帖最後由 alan1988131 於 2011-7-1 05:58 PM 編輯 tvb now,tvbnow,bttvb& {1 \2 j7 I0 d

7 Q0 D* d: m6 L* dTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。陳錦鴻 一直都系 甘的老实角色多嘎啦
返回列表