返回列表 回復 發帖
好煩..
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
good things ~
佢只有一種表達方式........嘈!!
硬係覺得佢冇嘢穩嘢嚟鬧咁,而且每次我都覺得佢好似“潑婦罵街”咁,一個字“嘈”,兩個字“en耳”。
每次都是吵到沙声
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
萬子良..........
都觉得嘈
因為佢所有角式都係忠忠直直的角色- -
我都觉得係
烦。。。。。。很吵!!!!
This is his character
佢把聲真係好嘈" ~$ A( O- d  Q5 ]8 N- B
聽到都火滾os.tvboxnow.com0 X! `# a, @5 y" l! E7 _
戲又屎- z+ e* e8 ^) N
套套劇都係咁嘈
5 m$ _  M. i! R  w' x) N$ v真係好煩
返回列表