返回列表 回復 發帖
thank you
1

評分次數

角色转型
ok啦~~我接受到喎~~
好可以,中等,算是突破
佢都係做攪笑位!
唔似拒形象
Maybe he acts too much 古惑仔 type , so people don't accept he acts as lawyer
还好
但就是傻傻的帶出味道
可以這樣講啦!
同佢以往造形相差好大
我也觉得
都接受啦.
可以 la !) P0 Y7 a2 V  y7 @5 ~' f
有 d 律師行為成個古惑仔 la
咁先有強烈對比.
返回列表